söndag 2 september 2012

Den långa vägen till rikedom

Drömmen om att bli rik, är en dröm som jag delar med tusentals människor världen över. Skillnaden är bara att jag har beslutat mig för att förverkliga min dröm. Även om vägen dit jag vill är lång är jag övertygad om att det kommer gå bra och att jag kommer uppnå mina mål. På den här bloggen kommer ni få följa med på färden. Det skall ändå vara sagt att jag inte planerar att skriva om min privatekonomi fullständigt öppet, istället kommer fokus ligga på att förmedla tips och information som ger dig och mig en bättre privatekonomi.

Mitt intresse för finanser upptäckte jag redan som liten och jag har alltid haft väldigt god hand med pengar. Men livet är nyckfullt och nu befinner jag mig i en sådan situation att det krävs lite extra finess för att jag skall lyckas bli rik inom min livstid.

Tack för att du tittade in och jag hoppas innerligt att du kommer tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar